آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر Hamid Hiraad Divaneye Shahr

دانلود آهنگ دیوانه شهر از حمید هیراد با لینک مستقیم

Download New Music Hamid Hiraad Divaneye Shahr

پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
   آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر
پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی
شوریده آزرده دل بی سر و پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من
دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من
به خدا من به خدا من به خدا من
دانلود آهنگ حمید هیراد دیوانه شهر

دانلود همه آهنگ های حمید هیراد


دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.