آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

علیرضا روزگار وسواسم Alireza Roozegar Vasvasam

دانلود آهنگ وسواسم از علیرضا روزگار با لینک مستقیم

Download New Music Alireza Roozegar Vasvasam
دانلود آهنگ علیرضا روزگار وسواسم
ترانه و موزیک: علیرضا روزگار, تنظیم: علی عبدالمالکی
دانلود آهنگ وسواسم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
وسواسم رو چشات نندازش هرجایی حتی وقتی که تنهایی
حتی وقتی که تو آینه نگاه میکنی باید حس کنی اینجایی
حساسم رو چشات حتی وقتی خوابی حتی وقتی که بی تابی
حتی وقتی که اشک تو چشماته و حس میکنم مهتاب رو آبی
 

 متن آهنگ علیرضا روزگار وسواسم

با یه حس آرامش همونی که من میخوامش اونی رو که دوسش دارم همونی که من میپامش
با یه لحن احساسی خوشگل و بی رو درواسی میگم که دوست دارم واقعی و راس راسی
وسواسم رو چشات نندازش هرجایی حتی وقتی که تنهایی
حتی وقتی که تو آینه نگاه میکنی باید حس کنی اینجایی
حساسم رو چشات حتی وقتی خوابی حتی وقتی که بی تابی
حتی وقتی که اشک تو چشماته و حس میکنم مهتاب رو آبی
دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار وسواسم با لینک مستقیم

با یه حس دلتنگی داری با قلبم میجنگی یادت هستم هر شب و روز تو هر هوایی با هر آهنگی
با یه حس خوشبختی من ندارم کنارت سختی عاشقمو خیلی حسودم پیشت هستم تا هر وقتی
وسواسم رو چشات نندازش هرجایی حتی وقتی که تنهایی
حتی وقتی که تو آینه نگاه میکنی باید حس کنی اینجایی
حساسم رو چشات حتی وقتی خوابی حتی وقتی که بی تابی
حتی وقتی که اشک تو چشماته و حس میکنم مهتاب رو آبی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا روزگار بنام وسواسم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ علیرضا روزگار وسواسم

دانلود باکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.