آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

متن آهنگ ایوان باند قلب دیوار

دانلود آهنگ قلب دیوار از ایوان باند با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Evan Band Ghalbe Divar

دانلود آهنگ ایوان باند قلب دیوار

دانلود آهنگ قلب دیوار با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم
من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
من از اینکه با تو باشم خیلی وقته ناامیدم
اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
رفتی و دنباله داری

  متن آهنگ ایوان باند قلب دیوار

جای خالیت داره هر روز پیش چشم من بزرگتر میشه انگار
میزنم به هر دری باز به تو میرسم به ناچار
اگه عکس تو نباشه که میریزه قلب دیوار
هیشکی مثل تو نمیشه منو دست هیشکی نسپار
من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم
من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
من از اینکه با تو باشم خیلی وقته ناامیدم
اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
رفتی و دنباله داری

شب و هر شب غم تو یار منه کار منه کار منه
دم تو گرم که غمت هنوز کنارمه طرفدار منه
تورو دزدیده ازم آخ که چقدر دنیا بدهکار منه
من یه برگم که تو باد تو به مقصد نرسیدم
من یه قلبم که شکستم اما از تو نبریدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
من از اینکه با تو باشم خیلی وقته ناامیدم
اما به دوست داشتنت که تا ابد ادامه میدم
تو مثه ستاره ای که رفتی و دنباله داری
رفتی و دنباله داری

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای ایوان باند بنام قلب دیوار با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دانلود آهنگ ایوان باند قلب دیوار

دانلود باکس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.