آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ تنهاییام از مهدی جهانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ تنهاییام از مهدی جهانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام تنهاییام
Download Mehdi Jahani new song called Tanhaeiam
دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاییام زیاد شده حرفامو من به کی بگم
ترانه, موزیک و تنظیم: مهدی جهانی

  

متن آهنگ مهدی جهانی تنهاییام
تو که از این حال خراب دل من خبر نداری خبر نداری
نمیتونی یه لحظه هم خودت رو جای من بذاری
زخمی شده دلم چشام از دست این زمونه خیسه
یه جوری زخم زدی به دل که هیچ جوره بلند نمیشه
تنهاییام زیاد شده حرفامو من به کی بگم
رو شونه هام سنگینه کوله بار غم
باعث شدی من تا ابد تنها بشم
تنهاییام زیاد شده حرفامو من به کی بگم
رو شونه هام سنگینه کوله بار غم
باعث شدی من تا ابد تنها بشم


توام یکی مثل همه بودی من اشتباه میکردم
اما من از تنهایی هر روز به گذشته بر میگردم
روزی هزار بار از تو و این اشتباهم توبه کردم
اما من از تنهایی هر روز به گذشته بر میگردم
تنهاییام زیاد شده حرفامو من به کی بگم
رو شونه هام سنگینه کوله بار غم
باعث شدی من تا ابد تنها بشم
تنهاییام زیاد شده حرفامو من به کی بگم
رو شونه هام سنگینه کوله بار غم
باعث شدی من تا ابد تنها بشم
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی جهانی بنام تنهاییام با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاییام
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید.
دانلود آهنگ های مهدی جهانی

آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام چقدر تنهام
  2. دانلود آهنگ مهدی جهانی ای نامهربون من مرده آسمون من
  3. دانلود آهنگ مهدی جهانی آروم ندارم
  4. دانلود آهنگ مهدی جهانی خراب کردم

لینک دانلود با کیفیت 320لینک دانلود با کیفیت 128لینک دانلود کمکی (درصورت کار نکردن لینک های بالا)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.