آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ جدید گروه دکر به نام بریم شمال

دانلود آهنگ بریم شمال از گروه دکر با لینک مستقیم

Download New Music D Kr Berim Shomal
دانلود آهنگ گروه دکر بریم شمال
 یه سفر باهم بریم شمال که همو بهتر بشناسیم
آخه ما روی رفاقتا همه مون بدجوری حساسی
یه سفر باید بریم شمال جنگل و دریا و سبزه زار
بوی نارنج بوی شالیزار گیتارتم با خودت بیار
وقتی عاشقمی وقتی عاشقتم وقتی حال دلم خوبه
با صدای تو و ضربان دلم موج دریا داره میکوبه
وقتی عاشقمی وقتی عاشقتم وقتی حال دلم خوبه
با صدای تو و ضربان دلم موج دریا داره میکوبه

وقتی سفر برامون یه اتفاق دیگس من عاشق تو میشم
عشقی که تا همیشست
سفر همیشه خوبه تا همسفر تو باشی هی خاطره بسازیم
از غصه ها جداشیم
وقتی عاشقمی وقتی عاشقتم وقتی حال دلم خوبه
با صدای تو و ضربان دلم موج دریا داره میکوبه
وقتی عاشقمی وقتی عاشقتم وقتی حال دلم خوبه
با صدای تو و ضربان دلم موج دریا داره میکوبه
دانلود آهنگ گروه دکر  (برادران کاظمی) بریم شمال

دانلود همه آهنگ های گروه دکر

دانلود باکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.