آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

Download New Music Hamid Hiraad Khabar Nadari

دانلود آهنگ خبر نداری از حمید هیراد با لینک مستقیم

Download New Music Hamid Hiraad Khabar Nadari
بزودی
تیزر این ترانه برای دانلود قرار داده شد
دانلود آهنگ حمید هیراد خبر نداری
ترانه و آهنگسازی: حمید هیراد ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیرمیلاد نیکزاد
خبر نداری عطر تو میرسه به این روانی
چیکار کنم به کی بگم دست رو دلم نذاری
خبر نداری که نداری من شدم چه حالی
چه حالی داره این شبا بارون و بیقراری
متن آهنگ حمید هیراد خبر نداری

تو چنان در دل من رفتی که جان در بدنی
تو خودت خاص ترین نقطه احساس منی
تو خودت نوازش این دل حساس منی
تو که معنای وجود دل وسواس منی
خبر نداری… خبر نداری…

خبر نداری عطر تو میرسه به این روانی
چیکار کنم به کی بگم دست رو دلم نذاری
خبر نداری که نداری من شدم چه حالی
چه حالی داره این شبا بارون و بیقراری
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید هیراد بنام خبر نداری با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دانلود آهنگ حمید هیراد خبر نداری

دانلود باکس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.