آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ دلم دست اونه از محمد طاهر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ دلم دست اونه از محمد طاهر با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام دلم دست اونه
Download New Music Mohammad Taher Delam Daste Oone
دانلود آهنگ محمد طاهر دلم دست اونه
ترانه و موزیک: محمد طاهر, تنظیم: علیرضا افشار
دانلود آهنگ دلم دست اونه با دو کیفیت 128 و 320
اون آدم نیست فرشتس اون همدرد منه اونی که وقتی خستم با خندش کنار منه
مگه یادم میره که کی بودی تو ندارم طاقت دوریتو
وقتایی که میگیره دلم دوس دارم بگی که پشتمی تو 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ مگه نگفتم از گرشا رضایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مگه نگفتم از گرشا رضایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام مگه نگفتم
Download New Music Garsha Rezaei Mage Nagoftam
دانلود آهنگ گرشا رضایی مگه نگفتم
دانلود آهنگ مگه نگفتم با دو کیفیت 128 و 320
ترانه و موزیک: حمید عسکری, تنظیم: میلاد اکبری
مگه نگفتم از پا میوفتم اون روزی که ببینم داریم از چشات میوفتم
میبینی رد میشی دلیل درد میشی من که به جز خوبی ازت چیزی نگفتم
 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ محسن چاوشی دلبر Mohsen Chavoshi Delbar

دانلود آهنگ دلبر از محسن چاوشی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام دلبر
Download New Music Mohsen Chavoshi Delbar
دانلود آهنگ محسن چاوشی دلبر

دانلود آهنگ دلبر با دو کیفیت 128 و 320
دلبر صنمی شیرین ، شیرین صنمی دلبر
آذر به دلم برزد،برزد به دلم آذر
بستد دل و دین از من ، از من دل و دین بستد
کافر نکند چندین ، چندین نکند کافر
دورخ چو قمر دارد ، دارد چو قمر دورخ
عنبر ز قمر رسته ، رسته زقمر عنبر

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ رضا صادقی گمونم Reza Sadeghi Gamoonam

دانلود آهنگ گمونم از رضا صادقی با لینک مستقیم

Download Ahange Jadid Reza Sadeghi Gamoonam

دانلود آهنگ رضا صادقی گمونم

ترانه و آهنگسازی: بابک بابایی ؛ تنظیم, میکس و مستر: معین راهبر

  گمونم یه روزی دلم پای عشقت بمیره
میدونم جوونیم داره پای عشق تو میره
میترسم کنارم نباشی و بارون بگیره
میترسم 

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ بیکران از The Ways با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بیکران از The Ways با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید The Ways به نام بیکران
Download New Music The Ways Bikaran
دانلود آهنگ The Ways بیکران

دانلود آهنگ بیکران با دو کیفیت 128 و 320
یک لحظه من و تو تو آسمون
از دلهره کسی دیدمون
مثل یک نسیم آروم تو موهامون
مثل قطره عشق تو چکید بر لبان من
 

ادامه مطلب ...

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده گرداب

دانلود آهنگ گرداب از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام گرداب
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Gerdab
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گرداب
ترانه و موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: مصطفی مومنی
دانلود آهنگ گرداب با دو کیفیت 128 و 320
همه اینو میدونن تو واسم عزیز جونی دل منم شک نداره که تو واسه دلم میمونی
از وقتی که دیدمت تورو فهمیدم واسم میمونی از این اخلاقا ندارم که بگم دوست دارم زبونی
 

ادامه مطلب ...

آهنگ مجید خراطها مگه من مردم

دانلود آهنگ مگه من مردم از مجید خراطها با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام مگه من مردم
Download New Music Majid Kharatha Mage Man Mordam
دانلود آهنگ مجید خراطها مگه من مردم
موزیک و ترانه: مجید خراطها, تنظیم: مجید الماسی
دانلود آهنگ مگه من مردم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
دوست دارم فقط تو تو ذهنم میدرخشی دوست دارم میشه خواهش کنم ببخشی
دوست دارم اگه هرشب چشام میشن خیس دوست دارم جز تو هیشکی تو زندگیم نیست
جز تو هیشکی تو زندگیم نیست
متن آهنگ مجید خراطها مگه من مردم  ادامه مطلب ...

این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بزاری

دانلود آهنگ این قرارمون نبود از هوروش باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود
Download New Music Hoorosh Band In Ghararemon Nabood

دانلود آهنگ هوروش باند این قرارمون نبود

دانلود آهنگ این قرارمون نبود با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ ساقیا از آوان باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ساقیا از آوان باند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید آوان باند به نام ساقیا
Download New Music Avan Band Saghia
دانلود آهنگ آوان باند ساقیا
موزیک: مهرزاد عسکری, ترانه: پریسا بیگدلر, تنظیم: شعیب عرب
دانلود آهنگ ساقیا با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
ساقیا دل میبرم از هر چه جز چشمان یار پر کن این پیمانه را جان میکنم قربان یار
ساقیا تصویر ماهم روی جام افتاده است طالع من را ببین ماه تمام افتاده است
 

ادامه مطلب ...

وقتی همه تنهات گذاشتن من بودم تنهات نذاشتم

دانلود آهنگ آدم زده از امیرعلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی به نام آدم زده
Download New Music Amir Ali Adam Zadeh
دانلود آهنگ امیرعلی آدم زده
ترانه و آهنگ : محسن حسینی – تنظیم و میکس و مسترینگ : امیرعلی
دانلود آهنگ آدم زده با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
وقتی همه تنهات گذاشتن من بودم تنهات نذاشتم
این وسط چیزی نخواستم غیر قلبت بر نداشتم
حال و روزم این نبود نه مگه دوست نداشتم
  ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام دیر اومدی بازم

دانلود آهنگ دیر اومدی بازم از عماد طالب زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام دیر اومدی بازم
Download New Music Emad Talebzadeh Dir Umadi Bazam
دانلود آهنگ عماد طالب زاده دیر اومدی بازم
ترانه: محمد محتشمی, موزیک: عماد طالب زاده, تنظیم: فربد فروغی
دانلود آهنگ دیر اومدی بازم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

انقده خواستمت که دلتو زدم رفتی بدون من پس نگو من بدم
خواستی گمت کنم رد بشی از منو کاری کردی بگم قید تورو زدم
  ادامه مطلب ...

Vahid Kharatha Ghabe Akse Khali آهنگ وحید خراطها قاب عکس خالی

دانلود آهنگ قاب عکس خالی از وحید خراطها با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید وحید خراطها به نام قاب عکس خالی
Download New Music Vahid Kharatha Ghabe Akse Khali
دانلود آهنگ وحید خراطها قاب عکس خالی
ترانه: شیوا پروندی, موزیک: وحید خراطها, تنظیم: حسین سیدی
میدونستم که تو ازم یه روزی میکنی دلو میری منم به یاد لحظه های با تو بودنم
دوباره میمیرم
میترسیدم اگه بری به اون کسی که تو دلت نشسته بگی که حس داری بش میخوای که عاشق بشی
عزیزم  ادامه مطلب ...