دانلود آهنگ پازل بند به نام کار دادی دستم

Download New Music Puzzle Band Kar Dadi Dastam
دانلود آهنگ پازل بند کار دادی دستم
ترانه سرا و آهنگساز : آصف بایرام زاده, تنظیم : پازل باند
  
متن آهنگ کار دادی دستم پازل بند
عشقت افتاده به قلبم
وای از دلم
بستم دل به دلی که برده دلم
تو که میخندی قلبم آروم میگیره
ناراحت میشی بارون میگیره
دنیام آرومه وقتی آرومی
همه عشق و آرزومی
دارم مست تو میشم تو چشمات آسمونه
آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه
کار دادی دستم یار دیوونه
دلم تا آخرش با تو میمونه

++++++++++
ببین عشقت به قلب من داره حس جنون میده
تو هستی که بهم دنیا قشنگیش و نشون میده
تو که میخندی قلبم آروم میگیره
ناراحت میشی بارون میگیره
دنیام آرومه وقتی آرومی
همه عشق و آرزومی
منم مست تو میشم تو چشمات
آسمونه آخه دست خودت نیست
تو چشمات مهربون کار دادی دستم
یار دیوونه دلم تا آخرش با تو میمونه
دانلود آهنگ پازل بند کار دادی دستم
کاربر گرامی در صورت مشاهده هر گونه مشکل در پست از طریق فرم نظرات به ما اطلاع دهید.
♥♪ دانلود آهنگ های پازل بند از اینجا ♪♥