دانلود آهنگ جانم تو از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام جانم تو از رسانه سخاموزیک
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Janam To
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت
ترانه: علیرضا مرتضی قلی, موزیک: محسن ابراهیم زاده, تنظیم: معین راهبر
دانلود آهنگ جانم تو با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین
انقد آرومم کنار تو باورش سخته واسه خودم
معجزه کردی تو زندگیم خدارو شکر که عاشقت شدم

 متن آهنگ محسن ابراهیم زاده جانم تو
تو دلیلی دل تنگم تویی عشق قشنگم تو همونی که سر تو حاضرم با همه ی دنیا بجنگم
حال و روزم بی تو بارون شده با تو آروم شده این دل سنگم
نفس نفس غوغاس و بس چشمای تو دیوونه کنندس
من و عطر گیسوی تو تیغ ابروی مثل شمشیر برندس
من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس
میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد
من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس
میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد

انقد آرومم کنار تو باورش سخته واسه خودم
معجزه کردی تو زندگیم خدارو شکر که عاشقت شدم
من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس
میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد
من جانم تو جانانم تو بیمار شدم دردی و درمانم تو آخه جون من به جونت بستس
میمیرم و میرم از دست اخم نکن پیش من از قصد
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده بنام جانم تو با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده جانم تو
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید
دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده


آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ 72 سردار از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم
  2. دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام امشب
  3. دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده گرداب
  4. دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده یکی یدونه