آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ یکی میاد از کسری زاهدی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ یکی میاد از کسری زاهدی با لینک مستقیم

Download Kasra Zahedi new song called Yeki Miad from Sakhamusic Media completely exclusive
دانلود آهنگ کسری زاهدی یکی میاد آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت
  
متن آهنگ کسری زاهدی یکی میاد
یکی میاد یه روز به جام اسم تو‌رو صدا کنه
تو قاب خیس اون چشات خاطره هاشو جا کنه
یه نفر میاد یه روز که دلش جای دیگس
میگه عاشقه ولی پی حرفای دیگس
آخ که هیشکی واست مثل من نمیشه عشق تو میمونه تو دلم همیشه
من هنوز میخوامت مثل اون قدیما حرف دل عزیزم که دوتا نمیشه
آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت
آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت

چه بارونی تو راهه میگن اشکای ماهه
که نم نم میچکه غم داره که چشمام به راهه
بیا افسونگری کن شبو نیلوفری کن
برای من که میخوامت یه فکر بهتری کن
آخ که هیشکی واست مثل من نمیشه
عشق تو میمونه تو دلم همیشه
من هنوز میخوامت مثل اون قدیما
حرف دل عزیزم که دوتا نمیشه
آخه من که میدونم آخرش یه شب برمیگردی سمت خونه
بهتر از خودم کی میخواد برات شاخ گل من بخونه
آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت
آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت
دانلود آهنگ کسری زاهدی یکی میاد
دانلود آهنگ های کسری زاهدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.