دانلود آهنگ تا همیشه از امین حبیبی با لینک مستقیم

Download New Music Amin Habibi Ta Hamisheh
آهنگ امین حبیبی تا همیشه
  
متن آهنگ امین حبیبی تا همیشه

قبل از تو این نبودم من اینچنین نبودم
اینگونه عاشقانه عاشق ترین نبودم
قبل از تو من که بودم تنها و یکه بودم
سرگرم زندگی و دنیا و سکه بودم
دیدم تو را شدم دیوانه

با من چه کرده ای تو چه کرده ای که بی تو
عمرم گذشت و اما هنوزم با منی تو
جانم به لب رسیده دلم دیگر بریده
عشقت تو این دلم را به خاک و خون کشیده
دیدم تو را شدم دیوانه
شدم چو شمع و تو پروانه
آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه
بعد از تو تا همیشه
شدم شبیه یک ویرانه
افتاده گوشه ی می خانه
اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه
بعد از تو تا همیشه

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین حبیبی بنام تا همیشه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ امین حبیبی تا همیشه
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید