آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی به نام جاده عشق

دانلود آهنگ جاده عشق از کسری زاهدی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید کسری زاهدی به نام جاده عشق
Download New Music Kasra Zahedi Jadeye Eshgh
دانلود آهنگ آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
ترانه: حسین محمودی, موزیک و تنظیم: کسری زاهدی
  

متن آهنگ کسری زاهدی جاده عشق
اونی که دوسش دارم قول داده از راه برسه
زیر پاش گل بریزی که مثل رویا برسه
رگ خواب دلمو اون دیوونه خوب میدونه
میدونم جاده ی عشق مارو بهم میرسونه
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام

گفتی میرم اما دوست دارم برمیگردم دل به تو میسپارم
من از اون شب ثانیه میشمارم عزیز من
سر راه عشق تو میشینم از خیالم خاطره میچینم
میدونم آخر تورو میبینم عزیز من
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
من و تو ما میشیم امشب زیر بارون ستاره
بعد عمری داره دنیا دست تو دستامون میذاره
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام
میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کسری زاهدی بنام جاده عشق با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ کسری زاهدی جاده عشق
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید
دانلود آهنگ های کسری زاهدی

آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ کسری زاهدی عاشقترین لیلا
  2. دانلود آهنگ کسری زاهدی رنگین کمون
  3. دانلود آهنگ کسری زاهدی زود رفتی
  4. دانلود آهنگ کسری زاهدی لیلی زیبای من
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.