آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام پدر

دانلود آهنگ پدر از علیرضا روزگار با لینک مستقیم

دانلود آهنگ علیرضا روزگار به نام پدر
Download Music Alireza Roozegar Pedar
دانلود آهنگ علیرضا روزگار پدر پشتم شکست از رفتن تو پدر شادی تموم شد تو غم تو
دانلود آهنگ پدر با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین  

متن آهنگ علیرضا روزگار پدر
پدر اسمت همیشه روی لب هاست
پدر مهرت همیشه توی دلهاست
پدر دفتر شعره توی طاقچه
تنها آرامشه قلبم تو شبهاست
پدر یادم نمیره مهربونیت
پدر یادم نمیره هم زبونیت
پدر وقتی که رفتی من شکستم
پدر حرف همست حرف جوونیت
پدر وقتی که رفتی من شکستم
پدر حرف همست حرف جوونیت
پدر پشتم شکست از رفتن تو
پدر شادی تموم شد تو غم تو
پدر اون همه حرفات کجا رفت
همه رفتن بعد از رفتن تو

پدر تنها شدم تنهایی سخته
پدر تنهاییم از دست بخته
دلم از دست بختم گله داره
چرا اون مثل تیکه سنگ سخته
بعد رفتنت پدر زندگیم مرد
نور قلب من به خاموشی سپرد
بعد رفتنت پدر هستیه من
سر به جاده های بی کسی سپرد
بعد رفتنت پدر زندگیم مرد
نور قلب من به خاموشی سپرد
بعد رفتنت پدر هستیه من
سر به جاده های بی کسی سپرد
دانلود آهنگ بسیار زیبای علیرضا روزگار بنام پدر با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ علیرضا روزگار پدر
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید
دانلود آهنگ های علیرضا روزگار

آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ در دسترس نباش از علیرضا روزگار با لینک مستقیم
  2. دانلود آهنگ آرامش محض از علیرضا روزگار با لینک مستقیم
  3. دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام حس بد
  4. دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام اخم نکن


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.