آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام زیباترین رویا

دانلود آهنگ زیباترین رویا از علی زند وکیلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام زیباترین رویا
دانلود آهنگ زیباترین رویایی حتی در این تنهایی من این همه زیبایی هرگز ندیدم
ترانه: پویان بوستانی, موزیک: محمد زند وکیلی, تنظیم: اشکان آریا
دانلود آهنگ زیباترین رویا با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین

  متن آهنگ علی زند وکیلی زیباترین رویا
از بس که عمری خورده‌ ام‌ بغض گلویم را دریا دلم‌ حالا ببند ای عشق جویم را
بی پرده با من باش این مردم نمیدانند تنها حجابت فاش کرده مو به‌ مویم را
این چند قطره اشک تو عشق است یا بازی که میبرد این چند قطره آبرویم را
من صحبتم با زندگی جز عشق چیزی نیست چون خوانده‌ ام دست حریف رو به‌ رویم را
زیباترین رویایی حتی در این تنهایی من این همه زیبایی هرگز ندیدم
شبیه کوه دردم هر شب صدایت کردم تا به خودم برگردم تورا شنیدم


در سینه‌ ات یک راز پنهان است و میخواهم پایان دهم امشب عذاب جست و جویم را
در سینه ام یک آرزو دارم نمیگویم شاید خودت پیدا کنی آن آرزویم را
زیباترین رویایی حتی در این تنهایی من این همه زیبایی هرگز ندیدم
شبیه کوه دردم هر شب صدایت کردم تا به خودم برگردم تورا شنیدم
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی زند وکیلی بنام زیباترین رویا با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ علی زند وکیلی زیباترین رویا
دانلود آهنگ های علی زند وکیلی

آهنگ های پیشنهادی:

  1. دانلود آهنگ باب الحوائج از علی زند وکیلی و محمد زند وکیلی با لینک مستقیم
  2. دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام شهزاده ی رویا
  3. دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آخرین رویا
  4. دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام بی تابانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.