آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

آهنگ جدید عاطفه

دانلود آهنگ های جدید احساسی

دانلود آهنگ بیقرارم 2 از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بیقرارم 2 از محسن ابراهیم زاده با لینک مستقیم
Download Mohsen Ebrahimzadeh new song called Bi Ghararam 2
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بیقرارم 2 نگو از چشم من افتادی غم تو داره برام شادی
ترانه و موزیک: اهورا قاضی, تنظیم: علی ارجمند
دانلود آهنگ بیقرارم 2 با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین  
متن آهنگ محسن ابراهیم زاده بیقرارم 2
دستم به دامانت از دست من نرو
آخر آن چشمانت خستم کردن نرو
از این بی قرارم ندارم خبر از نگارم
بی تو زاره کارم شکوفه نداره بهارم
مردم پیش پایت ولی صبر نکردی برایم
رفتی تا کجا بی صدا در نیامد صدایم
نگو از چشم من افتادی غم تو داره برام شادی
بکن از قلب منم یادی تو مرا یاد خودم دادی
نگو از چشم من افتادی غم تو داره برام شادی
بکن از قلب منم یادی تو مرا یاد خودم دادی

دنیای عاشق کش مگر من با تو بد کردم
چرا آتش زدی قلب مرا آتش بسوزاند تورا
افتاده ام از پا دگر من پای چشمان توام
ای کاش یک شب مثل من دیوانه ام بودی تو هم
نگو از چشم من افتادی غم تو داره برام شادی
بکن از قلب منم یادی تو مرا یاد خودم دادی
نگو از چشم من افتادی غم تو داره برام شادی
بکن از قلب منم یادی تو مرا یاد خودم دادی
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محسن ابراهیم زاده بنام بیقرارم 2 با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بیقرارم 2
دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه سخاموزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید.
دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.